Lucifer | Season 4 Official Trailer [HD] | Netflix

Reeling from the aftermath of Chloe seeing his devil face, Lucifer faces a new challenge: Eve, the original sinner herself, is back. Does she want revenge for when he tempted her out of Eden oh so many years ago… or something else entirely? Lucifer Season 4 premieres May 8 only on Netflix.
Watch Lucifer only on Netflix:
www.netflix.com/title/80057918
SUBSCRIBE: bit.ly/29qBUt7
About Netflix:
Netflix is the world's leading internet entertainment service with 130 million memberships in over 190 countries enjoying TV series, documentaries and feature films across a wide variety of genres and languages. Members can watch as much as they want, anytime, anywhere, on any internet-connected screen. Members can play, pause and resume watching, all without commercials or commitments.
Connect with Netflix Online:
Visit Netflix WEBSITE: nflx.it/29BcWb5
Like Netflix Kids on FACEBOOK: bit.ly/NetflixFamily
Like Netflix on FACEBOOK: bit.ly/29kkAtN
Follow Netflix on TWITTER: bit.ly/29gswqd
Follow Netflix on INSTAGRAM: bit.ly/29oO4UP
Follow Netflix on TUMBLR: bit.ly/29kkemT
Lucifer | Season 4 Official Trailer [HD] | Netflix
ruvision.net/nameof-netflix
Bored with being the Lord of Hell, the devil relocates to Los Angeles, where he opens a nightclub and forms a connection with a homicide detective.

Просмотров
4,426,119

Комментарии

  • Let´s get season 5

    TINYTINY7 минут назад
  • Just started watching and I must say... Lucifer really brought some light into my life

    MM3 часа назад
  • Çoook güzel sezondu. 5. Sezonu nasıl bekleyecem şimdi

    Melike KnrnrkMelike Knrnrk3 часа назад
  • I really appreciate netflix for continuing this series. Amazing writing and the enhancement made it way more riveting. Awaiting the new season more than ever.

    Caroline N Smith ThomasCaroline N Smith Thomas3 часа назад
  • Jupiiiio napokon napokon :)

    Grumpy bearGrumpy bear8 часов назад
  • If Lucifer is embodiment of evil season 4 is embodiment of sjw ideeas

    Thales Din MiletThales Din Milet9 часов назад
  • Do we get season 5?

    Twighlight DragonTwighlight Dragon9 часов назад
  • Now.You.Don’tNow.You.Don’t11 часов назад
  • Poxa e muito legal na aceito ficar assim agora 5 temporada e com mas episódios

    Katia OliveiraKatia Oliveira14 часов назад
  • We want season 5 😭😭😭

    Aqsa ArifAqsa Arif21 час назад
  • 4 seanon is amazing! waiting for 5season!

    Lurcher22Lurcher2222 часа назад
  • Can't believe season 4 is only 10 episodes. Let's hope we get 22 in the coming seasons!❤

    TrishTrishДень назад
  • Okay someone please tell me when is the first time we see Chloe start to have feelings for lucifer?

    TrishTrishДень назад
  • CHLOE AND LUCIFER 😭😭

    _Lian 22_Lian 22День назад
  • Netflix please announce a S5!! And increase episodes !!!

    Melissa JoyceMelissa JoyceДень назад
  • which season do u guys think is the best season from all?

    Laura van RuitenLaura van RuitenДень назад
  • I just noticed that fox dropped lucifer when the fox/marvel deal was about to happen since lucifer is technically DC

    gabriel jorisgabriel jorisДень назад
  • Netflix, we need a season 5 and instead of 10 episodes, please make 15. It is my desire....wink!

    Lilli L'amourLilli L'amourДень назад
  • *netflix* season five season5 sezone 5¶

    oh yeah yeah yeahoh yeah yeah yeahДень назад
  • S5 pls

    oh yeah yeah yeahoh yeah yeah yeahДень назад
  • S5 pls

    oh yeah yeah yeahoh yeah yeah yeahДень назад
  • Season 5 pls season 5 pls season 5 pls everybody spam tha comments

    oh yeah yeah yeahoh yeah yeah yeahДень назад
  • Holy 🧦

    Danny ReeseDanny ReeseДень назад
  • Yes!!! Thank you Netflix for continuing the Lucifer saga!!! Season 4 is greatness!

    Danny ReeseDanny ReeseДень назад
  • Who knew Lucifer was a gay guy

    Player HaterrPlayer HaterrДень назад
  • Netflix Amo essa serie todo mundo do Rio de janeiro ve ela Fizemos até um multirão Coloca a 5 temporada POR FAVOOOOOOR

    Beat's BRBeat's BRДень назад
  • I love the last episode it’s the best ending ever, “I’m am your king👹”

    Kenzo -.-Kenzo -.-День назад
  • why is it not on netflix ?

    KampfmopsKampfmopsДень назад
  • Топчик

    BlagenBlagenДень назад
  • Best Season. Ready For Next.

    MGMG2 дня назад
  • wow that season was awesome!!! loved all seasons, but this one is on another level. so intense, can´t wait for season 5!!

    Christian HartenChristian Harten2 дня назад
  • If i get 100 subscriber ill post all episode of lucifer season 4

    Mr. TrailerMr. Trailer2 дня назад
  • I finished the series today will not have more?

    plave szplave sz2 дня назад
  • WE WANT SEASON 5!!!!!!!!!!!

    Slim ShiftySlim Shifty2 дня назад
  • RENEW LUCIFER FOR SEASON FIVE OR NO D¡CK APPOINTMENT FOR THE REST OF YOUR LIVES ISTG

    anne chrlsanne chrls2 дня назад
  • why 10 episodes? this netflix sucks

    Floriin OrosanFloriin Orosan2 дня назад
  • I'll start season 4 right from today..😍😘😍

    Heman GohilHeman Gohil2 дня назад
  • lucifer: So tell me, what is it that you truly desire? me: i... i... i just want season 5 to release

    Laeth ShibliLaeth Shibli2 дня назад
  • I just watched one episode so what happen to Chloe's face looks like she's 5 years holder and the devil looks like he's getting younger... Anyone notice anything?

    MyjiMyji2 дня назад
  • Please make a season 5!!!! Watched all of it, loved it, waiting for more. Please make season 5 :)

    Anton GreyAnton Grey2 дня назад
  • 1:20 HELL YESS

    YOU AINT GOT NO PANCAKE MIXYOU AINT GOT NO PANCAKE MIX3 дня назад
  • inbar lavi is such a great adition to the cast! prefect fit! great season! the quality went up, you see the actors enjoy continueing the project! LOVE IT! cant wait for season 5

    Rowen with an ERowen with an E3 дня назад
  • Cant make CHLOE sad. I want season 5!!

    bambitos wabambitos wa3 дня назад
  • Season 4 Epic Epic Epic ...waiting for Season 5

    WestridgeWestridge3 дня назад
  • Dear Netflix, We *need* Season 5!

    iiEilishiiEilish3 дня назад
  • Is it true season 5 will be released in May 2020?, I already watched the whole season 4 & it is damn! freakin' bloody awesome!

    Jay-r CastilloJay-r Castillo3 дня назад
  • pleeeeeeeeeeaseeeeee like pleaaasseesesesesesesese give us a season 5 and a 6 and a 7 really like dont stop, keep em coming

    Louai MamdouhLouai Mamdouh3 дня назад
  • I need season 5 asap. season 4 was awesome Thanks Netflix

    Xristos KourtosXristos Kourtos3 дня назад
  • Nice, tremendous season

    Md JunaeidMd Junaeid3 дня назад
  • SEASON 4 WAS THE BEST SEASON EVER. IT WAS BRILLIANT! HERE'S TO SEASON 5 🥂

    Paola APaola A3 дня назад
  • We need season 5!

    specific94specific943 дня назад
  • Just finished it. In my opinion, best season so far and early projections point to a very possible 5th season

    Boris SlavovBoris Slavov3 дня назад
  • Thank you netflix for saving this show. Season 4 was AMAZING EGARLY WAITING FOR A SEASON 5!!!!

    Milo MMilo M4 дня назад
  • PLEASSSSSEEEEE HAVE SEASON FIVE NETFLIX!!!!!

    WenCvonWenCvon4 дня назад
  • Damn dat obvious quality improvement

    I N C O G N I TOI N C O G N I TO4 дня назад
  • I just finished Season 4, and it was amazing. Thank you, Netflix for saving the show. I hope to see more seasons to come. Maze's "Wonderwall" and Lucifer's "Creep" should be on Spotify, they were fantastic.

    Roy KabanlitRoy Kabanlit4 дня назад
  • Women must really have some repressed urge to get with a complete psycho and somehow change him and make him good. This is like the the 50th show of women falls for murderous monster.

    rants n' ramblesrants n' rambles4 дня назад
  • Come to Romania, the land of Dracula !

    Ionut DiacuIonut Diacu4 дня назад
  • Ok I’m confused. In a trailer for season 4 I’m POSITIVE there was like half a second of Chloe being shot in the chest multiple times. Does anyone recall this? I mean it’s not in season 4 (or the other 3). But I’m sure I saw this. Because I was like, woah that’s a big thing to put in the trailer... But i can’t find it now!

    Jon LJon L4 дня назад
  • Alguém sabe o nome da música????

    Ingrid Deliane Silva SantosIngrid Deliane Silva Santos4 дня назад
  • Eve was the secondary villain this season

    Cunning SmileCunning Smile4 дня назад
  • I actually never wanted to watch it after seeing the first episode. Now that Netflix changed it, it looks way better omg, I really want to watch it now. Can I only watch the 4th season ? ahah

    StyleoflisaStyleoflisa4 дня назад
  • We need sesión 5

    Kimberly MoraKimberly Mora4 дня назад
  • As of now I´ve seen 10 min of the first episode of this season, and it is already so much better than 90% of the old Lucifer!

    Gennady ReshetnikovGennady Reshetnikov5 дней назад
  • long live Netflix

    Yuana YesikaYuana Yesika5 дней назад
  • whats the music that lucifer plays in season 4 episode 5 where eve wheres her 'me' costume and asks if the costume makes lucifer wanna come over and tempt her?

    Jesse RomanJesse Roman5 дней назад
  • Essa temporada está maravilhosa, parabéns NETFLIX conseguiu manter os traços originais da série, e inovar de uma sem revolucionar muito boa.

    Luis HenriqueLuis Henrique5 дней назад
  • Echt te gek i.m love it

    john goodbyjohn goodby5 дней назад
  • WE NEED SEASON 5!!!!!!!!

    leongeunice1leongeunice15 дней назад
  • NETFLIX PLEASE GIVE US LUCIFER SEASON 5 IM BEGGING YOUUUUU

    Just a human BeingJust a human Being5 дней назад
  • Season 5 pleaseeeeee ❤️❤️❤️

    Shyrile MirandaShyrile Miranda5 дней назад
  • What do you truly desire??? I want season 5 .... Nextflix dont you betray my years of trust in you

    Andrew RamseyAndrew Ramsey5 дней назад
  • This is the best season of all ... Netflix takes everything and fixes them...Long live Netflix

    Oliver QueenOliver Queen5 дней назад
  • season 5?

    leobozolleobozol5 дней назад
  • a Lucifer vs Constantine crossover would be nice.

    Bugsy SiegelBugsy Siegel5 дней назад
  • Lucifer Season 5 ???????

    Anees AslamAnees Aslam5 дней назад
  • Netflix, honey! Lucifer season 4 was sooooo good! Now please renew it for season 5 so I can keep loving you.

    Roxigen7Roxigen75 дней назад
  • I like this season 4

    Tizazu RobaTizazu Roba5 дней назад
  • Holy crap, just binged the whole season and it can't end now. I need season 5. There is so much story that is unknown. What happens to the detective??????? Seriously I need more Lucifer bloody Morningstar!!!!!!

    špela štelceršpela štelcer5 дней назад
  • At the end lucifer come back to infair

    Titi CaillyTiti Cailly5 дней назад
  • i began watching this as soon as it got out and im only on episode 6... i dont wanna binge this because i actually want to cherish this masterpiece a bit longer seeing as its only 10 episodes..

    Wat DafukWat Dafuk5 дней назад
  • This seasson was the best...!!! GJ and thx you Netflix,you did amazing job. Really....and i hope you did next seasson this show. I hope for it...My heart is broke from Lucifer and Chloe split :(

    František ŠtěpánFrantišek Štěpán6 дней назад
  • we need season 5😢😢🤟 also the Last episode song was so beautiful (My love will never die)

    Mr. 0000Mr. 00006 дней назад
  • Thank you netflix!! Season 4 is amazing!

    Franz TobiFranz Tobi6 дней назад
  • LONG LIVE NETFLIX! We love you! Keep Lucifer coming and we will keep subscribing ;)

    Youssef OueiniYoussef Oueini6 дней назад
  • 0:35 dem huge

    Kratos The Ghost Of WarKratos The Ghost Of War6 дней назад
  • Ya can tell liberal flix have got their dirty mitts all over this once great show, it's gone sjw political. Bloody charming! Thanks Netflix!!!

    ENGLAND USAENGLAND USA6 дней назад
  • Im muslim and hava for ıslam very special human ıt ıs not good not good hava ıs mom only humans ıs for ıslam very special

    Şekilsiniz Ya AmkŞekilsiniz Ya Amk6 дней назад
    • +Şekilsiniz Ya Amk ingilizcem yetmedi bro k.bkma neyse müslüman inancı ile hristiyan inancı her kadar aynı tanrı ya inansalarda farklılık gösteriyor bize göre havva ilk kadın hristiyanlık ve yahudilik de ilk kadın lilith mesela çokta takmamak gerek sonuçta dizi bu adamlar kodumu fox un elinde kurtardı gerçek potansiyelini ortaya çıkardı mk

      Emre AkalınEmre Akalın6 дней назад
    • +Emre Akalın bro hz.havva rolü var filmde anlamadınmı hoşuma gitmedi yazdım amk

      Şekilsiniz Ya AmkŞekilsiniz Ya Amk6 дней назад
    • Ne dion mk

      Emre AkalınEmre Akalın6 дней назад
  • one punch man deserve netflix attention....season 2 so bad....

    rama QQrama QQ6 дней назад
  • WE WANT SEASON 5!!! GOOD JOB NETFLIX!!

    krekerkreker6 дней назад
  • SEASON 5 PLS

    Guffi HundGuffi Hund6 дней назад
  • I finished watching season 4. It was fun to watch Lucifer Morningstar But I'm waiting to season 5.😃

    srijan saxenasrijan saxena6 дней назад
    • Pls season 5

      Guffi HundGuffi Hund6 дней назад
  • Am I the only one feels the detective chloe looks like nicole aniston🤔🤔🤔

    Pa PaPa Pa6 дней назад
  • Season five pls

    Asheesh dubeyAsheesh dubey6 дней назад
  • Haven't seen it and it looks great, can't wait to see

    Black NinjaBlack Ninja6 дней назад
  • Why is Lucifer starting at Season 4 on Netflix...? I haven’t even seen season 1 this is ludicrous...it’s totally screwing things up for me....Netflix get it together...play season 1

    haggismuncherhaggismuncher6 дней назад
  • me, the whole year, i can't wait for season 4 to drop, season 4 drops, 1 day later, oh shit, i can't wait for season 5 to drop

    DZ tech blastersDZ tech blasters6 дней назад
  • netflix has made a masterpiece out of the show,

    DZ tech blastersDZ tech blasters6 дней назад
  • "When the devil walks the earth and finds his first love, evil shall be released"

    Moiz AslamMoiz Aslam6 дней назад
  • I can not wait to watch season 4 someday ? Some of us do not have extra money for the internet at home and to also pay for Netflix. So i see what i can at local libraries where you can get online for free there. I guess i am going to have to wait to buy the dvd set of Lucifer, to be able to watch it all, every episode and more. When this show was on Fox, more people were able to see, view it. Tom Ellis is so hot playing Lucifer, like he was born to play this role. The cast is great, this show is so cool, sexy , crazy and fun ! I am so glad this TV series was made and invented, woo hoo !!!!

    SamaraSamara6 дней назад
Lucifer | Season 4 Official Trailer [HD] | Netflix